Translate

mandag 24. desember 2012

God jul..

Jeg ønsker dere alle sammen en riktig gledelig jul. Måtte dere alle kose dere masse sammen med familie og venner <3
Til dere som er ufrivillig barnløse: Selv om jula kan være ekstra tung for oss, så håper jeg at dere likevel klarer å nyte den med de dere er glad i. Spis masse god mat, drikk litt vin og sov ekstra lenge på morningen.
"Neste år, da må vi vell ha lykkest?" innlegget jeg skrev i november er høyst aktuelt for oss nå i jula.


Ellers så vil jeg takke dere som har kommentert på innlegget "Hvem er DU?"
Så mange flotte jenter som virkelig har fått kjent på det å være ufrivillig barnløs. Noen av dere er heldigvis i mål, mens noen dere er ikke i mål-enda.
Jeg blir ihvertfall full av optimisme når jeg leser om dere som har lykkest. Og jeg velger å brette opp armene, rette opp ryggen og se frem til et nytt forsøk, forhåpentligvis i København!
Jeg gir ikke opp!

God jul til dere vakre sjeler som er innom bloggen min.




2 kommentarer:

  1. I hope you had a nice Christmas... and wishing you all the best for the year to come!

    Thank's God for google translator - I was able to understand the first text in Norwegian in my life!

    SvarSlett
  2. Thanks, Klara :) I'm glad that you was able to understand the text with google translator :))
    I'm reading your blog to! Congratulation with your bought of a small piece of land

    Best wishes to you!

    Hugs

    SvarSlett